• 27-04-2018, 04:42:17
    #10
    igtr.net
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendim için demiyorum geneli öyle yani Şu an benimle birlikte 2 çalışma arkadaşım da uyumuyor. Sonuç olarak birilerinin çalışması lazım
    Ben hiç kazanmıyorum boş boş oturuyom hep



    manferi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece = para
    ben niye para kazanamıyorum
  • 27-04-2018, 04:45:15
    #11
    Gece yatıp, yatakta aklına gelen yüzünden tekrar kalkıp bilgisayararın başına geçmeyen kişi webmaster değildir, en az 3-5 sefer bunu mutlaka yapmıştır bence her webmaster
  • 27-04-2018, 04:48:30
    #12
    igtr.net
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece yatıp, yatakta aklına gelen yüzünden tekrar kalkıp bilgisayararın başına geçmeyen kişi webmaster değildir, en az 3-5 sefer bunu mutlaka yapmıştır bence her webmaster
    hiç deme ya nalet gelsin O his kötü ya
  • 27-04-2018, 04:53:20
    #13
    SEO & PR 5421044962
    Benimki siteden değil özel konular yüzünden
  • 27-04-2018, 04:55:10
    #14
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitesi olanlar neden geceleri uyumuyor genelde?
    Cunku gece calisiyoruz . Neden mi geceleri daha rahat ve sessiz .
  • 27-04-2018, 04:58:02
    #15
    igtr.net
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki siteden değil özel konular yüzünden
    Bence yat gitsin ya yarında hal olur özel durumlar

    talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cunku gece calisiyoruz . Neden mi geceleri daha rahat ve sessiz .

    gece ben bir iş bulamıyorum genelde çalışmalarınızda başarılar dilerim
  • 27-04-2018, 06:08:24
    #16
    Webmasterlara genelde geceleri ilham geliyor. Mesela bende oyle program yazacaksam gece yazarim sessiz bir ortamda.
  • 27-04-2018, 13:01:46
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Yazılımcılar için konuşmak gerekirse

  • 27-04-2018, 13:03:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Gündüzden bir fayda yok bir de şansımızı Gece'den yana kullanalım diyoruz ama nafile.