Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimki siteden değil özel konular yüzünden
Bence yat gitsin ya yarında hal olur özel durumlar

talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cunku gece calisiyoruz . Neden mi geceleri daha rahat ve sessiz .

gece ben bir iş bulamıyorum genelde çalışmalarınızda başarılar dilerim