fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ma gece kalsan daha mı çok kazanıyon
Kendim için demiyorum geneli öyle yani Şu an benimle birlikte 2 çalışma arkadaşım da uyumuyor. Sonuç olarak birilerinin çalışması lazım