Kimse alınmasın, site işlerini düşünüp de geceyi uykusuzgeçirmek akıl karı değil. 20 sitem var gene uyurum. Evde 2 aylık bebeğim vargecede 10 kere uyansam da bilgisayara bakmam gene uyurum. Siz de uyuyun arkadaşlar,gece uykusunun yerini başka bir şey tutmaz.