Macbook'da kullanacaklarım;
- After Effect (ağırlıklı)
- Photoshop (arada sırada)
- Adobe Xd vb. programlar (sürekli)
- Sublime Text (arada sırada)
Ve ek olarak zaman zaman Ekran kaydı alacağım.
Bütçem maksimum 6000 tl.
Sadece tek isteğim kullanacağım programlarda bir takılma, kasma vb. gibi sorunlarla karşılaşmak istemiyorum.