Merhaba, Windows bilgisayardan sonra doğrudan Macbook'a geçiş yapmayı düşünüyorum. Fakat yapacağım işler için en uygun ve en iyi Macbook hangisi bilmiyorum. Daha önce hiç Macbook kullanmadım o yüzden seçim konusunda bilgi sahibi değilim.

Macbook'da kullanacaklarım;


- After Effect (ağırlıklı)
- Photoshop (arada sırada)
- Adobe Xd vb. programlar (sürekli)
- Sublime Text (arada sırada)
Ve ek olarak zaman zaman Ekran kaydı alacağım.


Bütçem maksimum 6000 tl.


Sadece tek isteğim kullanacağım programlarda bir takılma, kasma vb. gibi sorunlarla karşılaşmak istemiyorum.