Macbook pro mid 2012 (2015 de alınma) kullanıyorum eski olmasına rağmen ssd ile harika işler başarıyor. Kullanması da çok rahat. Windows'a dönmeyi daha düşünmüyorum. Oyun oynamadığım için tercih etmiştim. Pro olan ve bütçenize yakın olan bir modeli rahatlıkla alabilirsiniz.