Windows tan neden vazgeçtiğinizi sorabilirmiyim ? Şahsi fikrim eğer iOS geliştirmeyi düşünmüyorsanız Windows hem parça ucuzluğu açısından hem kullanım alanı açısından çok daha etkili.