• 12-04-2018, 12:26:02
    #1
    Merhabalar yakın zamanda inşaatı yeni bitmiş 0 bir daireye taşınıyoruz. Kimse başvuruda bulunmamış. Başvuru bireysel mi yapılıyor yoksa yönetim mi başvuruyor? Tahminen başvurduktan sonra ne kadar sürede hat çekilir ve bağlanır?
  • 12-04-2018, 12:31:53
    #2
    Türk telekoma gidip başvuruda bulunuyorsunuz, sonra canları ne zaman isterse hat çekiyolar. Özellikle yeni binalarda yeterli çoğunluk yoksa işiniz daha zor. Aralık ayından bu yana uğraşıyorum. Şimdi mayıs ayında yapacaklarını söylediler. Hal beklemedeyiz. Allah yardımcınız olsun
  • 12-04-2018, 12:33:20
    #3
    @harosa; hocam komple sitedekilerle görüş bi çoğunluk ne derse ona göre davran bence çoğunluk olursa türk telekom kendine apartman girişine cihaz kuruyor
  • 12-04-2018, 12:33:49
    #4
    Bina içersinde telefon ankastresi takılmışsa max 5 6 gün e bağlanır bölgeye göre değişim gösterebiliyor adresi yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım
  • 12-04-2018, 12:34:01
    #5
    zurbahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk telekoma gidip başvuruda bulunuyorsunuz, sonra canları ne zaman isterse hat çekiyolar. Özellikle yeni binalarda yeterli çoğunluk yoksa işiniz daha zor. Aralık ayından bu yana uğraşıyorum. Şimdi mayıs ayında yapacaklarını söylediler. Hal beklemedeyiz. Allah yardımcınız olsun
    Rest çekilse, gelip bağlamazsanız dsmart türknet vs. bağlatıcaz denilse işlem hızlanmaz mı?
    Veya Apartman yönetimi gidip başvuru yapsa bi faydası olur mu?
  • 12-04-2018, 12:36:27
    #6
    Altyapıyı türktelekom çeker. Hat çekilmeden kimse sizle muhattab bile olmuyor. Tek el olmak böyle bişey, dediğim gibi aramadığım sormadığım yer kalmadı. Belediye başkan yardımcısını arattırdım. Binaya hattı tütk telekom çekiyor, ilk hattınızda turk telekom olacak. sonra istediğiniz yere geçersiniz.
  • 12-04-2018, 12:36:36
    #7
    bugrabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bina içersinde telefon ankastresi takılmışsa max 5 6 gün e bağlanır bölgeye göre değişim gösterebiliyor adresi yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım
    Telefon ankastreleri bağl, her odaya bağlantıyıda vermişler fakat şuan apartmanda doğalgaz bile yok siz düşünün. Ve semt olarak inşaatlar daha yeni bitti. Bu hafta içinde semte taşınmaya başladılar. Koca semt yeni inşaat anlayacaınız
  • 12-04-2018, 12:36:42
    #8
    İzmir gibi bir yerde nakil işini 1 ayda yaptılar ve beni delirtme noktasına getirdiler, Allah sabır versin
  • 12-04-2018, 12:39:44
    #9
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar yakın zamanda inşaatı yeni bitmiş 0 bir daireye taşınıyoruz. Kimse başvuruda bulunmamış. Başvuru bireysel mi yapılıyor yoksa yönetim mi başvuruyor? Tahminen başvurduktan sonra ne kadar sürede hat çekilir ve bağlanır?
    Allah yardımcın olsun. Git vın al kardeş sakın bekleme verem olursun