harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar yakın zamanda inşaatı yeni bitmiş 0 bir daireye taşınıyoruz. Kimse başvuruda bulunmamış. Başvuru bireysel mi yapılıyor yoksa yönetim mi başvuruyor? Tahminen başvurduktan sonra ne kadar sürede hat çekilir ve bağlanır?
Allah yardımcın olsun. Git vın al kardeş sakın bekleme verem olursun