Merhabalar yakın zamanda inşaatı yeni bitmiş 0 bir daireye taşınıyoruz. Kimse başvuruda bulunmamış. Başvuru bireysel mi yapılıyor yoksa yönetim mi başvuruyor? Tahminen başvurduktan sonra ne kadar sürede hat çekilir ve bağlanır?