Altyapıyı türktelekom çeker. Hat çekilmeden kimse sizle muhattab bile olmuyor. Tek el olmak böyle bişey, dediğim gibi aramadığım sormadığım yer kalmadı. Belediye başkan yardımcısını arattırdım.

Binaya hattı tütk telekom çekiyor, ilk hattınızda turk telekom olacak. sonra istediğiniz yere geçersiniz.