zurbahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk telekoma gidip başvuruda bulunuyorsunuz, sonra canları ne zaman isterse hat çekiyolar. Özellikle yeni binalarda yeterli çoğunluk yoksa işiniz daha zor. Aralık ayından bu yana uğraşıyorum. Şimdi mayıs ayında yapacaklarını söylediler. Hal beklemedeyiz. Allah yardımcınız olsun
Rest çekilse, gelip bağlamazsanız dsmart türknet vs. bağlatıcaz denilse işlem hızlanmaz mı?
Veya Apartman yönetimi gidip başvuru yapsa bi faydası olur mu?