• 17-03-2018, 21:35:27
    #1
    Merhaba arkadaslar..

    Daha evvel internet uzerinden Salomon ayakkabi siparisi vermistim. Ayakkabi haliyle fiyat olarak cok ucuz oldugu icin uyanik biri olarak almak istedim. Ayakkabi elime ulasinca çin mali naylon ise yaramaz cok kotu çıktı 1 hafta bile giyemeden yirtilip gitti. Gecenlerde lesconda Salomon ayakkabilara bakarken arkadasimla 500 kusur bi fiyati vardi. Epey bir baktim inceledim aynisi bana yari fiyati gibi bir rakama getirebilecegini soyledi. Bende daha evvel ki ayakkabi aklima gelince tereddutte kaldim ama arkadasa getirmesini soyledim ucretinide ayakkabi gelince verecegimi soyledim. Bu gun gunduz ayakkabi geldi saskina dondum lesconda aldigim ayakkabinin birebir aynisi ustelik yari fiyata sok oldum, kardesimede istettim. Inceledim aynisi resimlerini sizlerle paylastim sizlerde bakin sizce ayakkabi nasil?










  • 17-03-2018, 22:53:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gayet kaliteli gözüküyor orjinalden farkı yok hayırlı olsun
  • 17-03-2018, 22:58:49
    #3
    Teşekkür ederim hocam. Almak isteyen arkadaş olursa yardımcı olabilirim aldığım fiyata temin ederim.
  • 17-03-2018, 23:29:07
    #4
    Hocam öncelike hayırlı olsun. Ben yamaç paraşütü pilotuyum salomonun birçok ayakkabısını denedim son kullandığım x ultra şiddetle tavsiye ederim ben böyle rahat ayakkabı görmedim.. speedcross tercihi yanlis olmus bence çok cabuk yıpranıyor. Aktif kullanirsaniz 1-2 ay’a altı erimeye başlar.
  • 17-03-2018, 23:35:06
    #5
    Onuraygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelike hayırlı olsun. Ben yamaç paraşütü pilotuyum salomonun birçok ayakkabısını denedim son kullandığım x ultra şiddetle tavsiye ederim ben böyle rahat ayakkabı görmedim.. speedcross tercihi yanlis olmus bence çok cabuk yıpranıyor. Aktif kullanirsaniz 1-2 ay’a altı erimeye başlar.
    Hocam tesekkur ederim size dayanmamasi normal dağcısınız biz anca kaldirimlarda yuruyecegimiz icin sikinti olacagini sanmiyorum. Normal kullanim icin uygun bence ya arazide giyecek olsaydim.aynen dediginiz daha mantikli olurdu.Herşeye rağmen gercekten çok rahat ayakkabı.
  • 17-03-2018, 23:49:26
    #6
    Onuraygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelike hayırlı olsun. Ben yamaç paraşütü pilotuyum salomonun birçok ayakkabısını denedim son kullandığım x ultra şiddetle tavsiye ederim ben böyle rahat ayakkabı görmedim.. speedcross tercihi yanlis olmus bence çok cabuk yıpranıyor. Aktif kullanirsaniz 1-2 ay’a altı erimeye başlar.
    Yamaç paraşütü pilotu olarak konuşuyorum yamaç paraşütü sporunda solomon gibi marka ayakkabılar kullanılmaz, kazalarda ilk alınacak darbe bilektedir bu yüzden yamaç paraşütü botları kullanılmalıdır.
  • 18-03-2018, 00:16:18
    #7
    Orkinos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yamaç paraşütü pilotu olarak konuşuyorum yamaç paraşütü sporunda solomon gibi marka ayakkabılar kullanılmaz, kazalarda ilk alınacak darbe bilektedir bu yüzden yamaç paraşütü botları kullanılmalıdır.
    Haklısınız hocam ama başlangıç pilotu değilim Farkında olmasam ve bilek korumasız ayakkabıyla uçacak sorumluluğu alamasam kullanmam zaten. Mesajda da belirttiğim üzere eskiden single uçtuğum dönemlerde kullanıyordum artık tandem uçuyorum illaki bileklikli bot lazım oluyor north face’in storm strike modeli var onuda kesinlikle öneririm..
  • 18-03-2018, 00:21:51
    #8
    Hocam ben düşünebilirim Pm Alabilirmiyim ve başka markalar modeller var mı ?
  • 18-03-2018, 00:33:56
    #9
    Pisbaytar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben düşünebilirim Pm Alabilirmiyim ve başka markalar modeller var mı ?
    Pm attım hocam. Satış konusu açmadım ama isteyen arkadaşa yardimci olurum.