Hocam öncelike hayırlı olsun. Ben yamaç paraşütü pilotuyum salomonun birçok ayakkabısını denedim son kullandığım x ultra şiddetle tavsiye ederim ben böyle rahat ayakkabı görmedim.. speedcross tercihi yanlis olmus bence çok cabuk yıpranıyor. Aktif kullanirsaniz 1-2 aya altı erimeye başlar.
Hocam tesekkur ederim size dayanmamasi normal dağcısınız

biz anca kaldirimlarda yuruyecegimiz icin sikinti olacagini sanmiyorum. Normal kullanim icin uygun bence ya arazide giyecek olsaydim.aynen dediginiz daha mantikli olurdu.Herşeye rağmen gercekten çok rahat ayakkabı.