Onuraygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelike hayırlı olsun. Ben yamaç paraşütü pilotuyum salomonun birçok ayakkabısını denedim son kullandığım x ultra şiddetle tavsiye ederim ben böyle rahat ayakkabı görmedim.. speedcross tercihi yanlis olmus bence çok cabuk yıpranıyor. Aktif kullanirsaniz 1-2 ay’a altı erimeye başlar.
Yamaç paraşütü pilotu olarak konuşuyorum yamaç paraşütü sporunda solomon gibi marka ayakkabılar kullanılmaz, kazalarda ilk alınacak darbe bilektedir bu yüzden yamaç paraşütü botları kullanılmalıdır.