Konu
Salomon ayakkabım nasıl?
17-03-2018, 21:35:27
#1
frktncdmr
Merhaba arkadaslar..
Daha evvel internet uzerinden Salomon ayakkabi siparisi vermistim. Ayakkabi haliyle fiyat olarak cok ucuz oldugu icin uyanik biri olarak almak istedim. Ayakkabi elime ulasinca çin mali naylon ise yaramaz cok kotu çıktı 1 hafta bile giyemeden yirtilip gitti. Gecenlerde lesconda Salomon ayakkabilara bakarken arkadasimla 500 kusur bi fiyati vardi. Epey bir baktim inceledim aynisi bana yari fiyati gibi bir rakama getirebilecegini soyledi. Bende daha evvel ki ayakkabi aklima gelince tereddutte kaldim ama arkadasa getirmesini soyledim ucretinide ayakkabi gelince verecegimi soyledim. Bu gun gunduz ayakkabi geldi saskina dondum lesconda aldigim ayakkabinin birebir aynisi ustelik yari fiyata sok oldum, kardesimede istettim. Inceledim aynisi resimlerini sizlerle paylastim sizlerde bakin sizce ayakkabi nasil?