Hocam öncelike hayırlı olsun. Ben yamaç paraşütü pilotuyum salomonun birçok ayakkabısını denedim son kullandığım x ultra şiddetle tavsiye ederim ben böyle rahat ayakkabı görmedim.. speedcross tercihi yanlis olmus bence çok cabuk yıpranıyor. Aktif kullanirsaniz 1-2 aya altı erimeye başlar.