• 10-03-2018, 19:56:46
    #1

    Bu konu eski bir konu olup sadece Konu tasarımlarımın önizlemesini sunmak amacıyla kullanılmıştır
    SUNUCU KONU TASARIMI ÖNİZLEMESİ / R10 TYPE



  • 10-03-2018, 19:57:56
    #2
    Ram ve orijinal windows önemli bir artı. Hayırlı olsun.
  • 10-03-2018, 19:58:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lenovo markasına oldum olası çok güvenmişimdir. Memnun kalacağını umuyorum. Hayırlısı olsun.
  • 10-03-2018, 20:03:12
    #4
    Bende lenovo kullanıyorum hayırlı olsun ^^
  • 10-03-2018, 20:07:27
    #5
    Lonovo'nun ürünleri genelde sağlam çıkar kullanıcısını üzmez. Hayırlı olsun güle güle kullan.
  • 10-03-2018, 20:11:05
    #6
    iyi mi yatınıt kötü mü yaptınız bilemiyorum da ne kadar pahalı yav..

    Nerede ise eski para ile 4 milyar.. püff..

    3 yın önce i7 işlemcili 8gb ramli bilgisayarı 1900TL ye aldım diye bana çok pahalı gelmişti. şimdi bu facia benim için
  • 10-03-2018, 20:12:00
    #7
    aynı durum bende oldu, herkes gibi güvendim. anakartta kılcal kırık çıktı. doğru dürüst kullanamadım. ama ona rağmen hala lenovo kullanırım
    performansı iyi donanımı da genelde asus gibi kaliteli. fiyatı da uygun oluyor hep.
    hayırlı uğurlu olsun.
  • 10-03-2018, 20:13:33
    #8
    bu benim arkadaşımda mevcut olan bir laptop. Muhteşem bir kalitesi var özellikle müzik dinliyorsanız inanılmaz güzel bir kalitesi var. Hayırlı olsun
  • 10-03-2018, 20:17:26
    #9
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi mi yatınıt kötü mü yaptınız bilemiyorum da ne kadar pahalı yav..

    Nerede ise eski para ile 4 milyar.. püff..

    3 yın önce i7 işlemcili 8gb ramli bilgisayarı 1900TL ye aldım diye bana çok pahalı gelmişti. şimdi bu facia benim için
    Hocam ssd li windowslu bilgisayarlar ve bu özelliklerde 5k dan ycuz değil ben uyguna aldım gibi biraz