Sizce iyi yapmış mıyım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce iyi yapmış mıyım?
17
●
811
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce iyi yapmış mıyım?
1
2
10-03-2018, 19:56:46
#1
Type
Bu konu eski bir konu olup sadece Konu tasarımlarımın önizlemesini sunmak amacıyla kullanılmıştır
SUNUCU KONU TASARIMI ÖNİZLEMESİ / R10 TYPE
10-03-2018, 19:57:56
#2
haktanbozer
Ram ve orijinal windows önemli bir artı. Hayırlı olsun.
10-03-2018, 19:58:59
#3
TekUmut
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Lenovo markasına oldum olası çok güvenmişimdir. Memnun kalacağını umuyorum. Hayırlısı olsun.
10-03-2018, 20:03:12
#4
Caxing
Bende lenovo kullanıyorum hayırlı olsun ^^
10-03-2018, 20:07:27
#5
OguzTML
Lonovo'nun ürünleri genelde sağlam çıkar kullanıcısını üzmez. Hayırlı olsun güle güle kullan.
10-03-2018, 20:11:05
#6
cleiner
iyi mi yatınıt kötü mü yaptınız bilemiyorum da ne kadar pahalı yav..
Nerede ise eski para ile 4 milyar.. püff..
3 yın önce i7 işlemcili 8gb ramli bilgisayarı 1900TL ye aldım diye bana çok pahalı gelmişti. şimdi bu facia benim için
10-03-2018, 20:12:00
#7
TurgayGok
aynı durum bende oldu, herkes gibi güvendim. anakartta kılcal kırık çıktı. doğru dürüst kullanamadım. ama ona rağmen hala lenovo kullanırım
performansı iyi donanımı da genelde asus gibi kaliteli. fiyatı da uygun oluyor hep.
hayırlı uğurlu olsun.
10-03-2018, 20:13:33
#8
dadaskral
bu benim arkadaşımda mevcut olan bir laptop. Muhteşem bir kalitesi var özellikle müzik dinliyorsanız inanılmaz güzel bir kalitesi var. Hayırlı olsun
10-03-2018, 20:17:26
#9
Type
cleiner adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi mi yatınıt kötü mü yaptınız bilemiyorum da ne kadar pahalı yav..
Nerede ise eski para ile 4 milyar.. püff..
3 yın önce i7 işlemcili 8gb ramli bilgisayarı 1900TL ye aldım diye bana çok pahalı gelmişti. şimdi bu facia benim için
Hocam ssd li windowslu bilgisayarlar ve bu özelliklerde 5k dan ycuz değil ben uyguna aldım gibi biraz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler