Konu
Sizce iyi yapmış mıyım?
10-03-2018, 20:12:00
#7
TurgayGok
aynı durum bende oldu, herkes gibi güvendim. anakartta kılcal kırık çıktı. doğru dürüst kullanamadım. ama ona rağmen hala lenovo kullanırım
performansı iyi donanımı da genelde asus gibi kaliteli. fiyatı da uygun oluyor hep.
hayırlı uğurlu olsun.