iyi mi yatınıt kötü mü yaptınız bilemiyorum da ne kadar pahalı yav..
Nerede ise eski para ile 4 milyar.. püff..
3 yın önce i7 işlemcili 8gb ramli bilgisayarı 1900TL ye aldım diye bana çok pahalı gelmişti. şimdi bu facia benim için
Hocam ssd li windowslu bilgisayarlar ve bu özelliklerde 5k dan ycuz değil ben uyguna aldım gibi biraz