iyi mi yatınıt kötü mü yaptınız bilemiyorum da ne kadar pahalı yav..

Nerede ise eski para ile 4 milyar.. püff..

3 yın önce i7 işlemcili 8gb ramli bilgisayarı 1900TL ye aldım diye bana çok pahalı gelmişti. şimdi bu facia benim için