Konu
Sizce iyi yapmış mıyım?
10-03-2018, 20:11:05
#6
cleiner
iyi mi yatınıt kötü mü yaptınız bilemiyorum da ne kadar pahalı yav..
Nerede ise eski para ile 4 milyar.. püff..
3 yın önce i7 işlemcili 8gb ramli bilgisayarı 1900TL ye aldım diye bana çok pahalı gelmişti. şimdi bu facia benim için