Konu
Sizce iyi yapmış mıyım?
10-03-2018, 19:58:59
#3
TekUmut
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Lenovo markasına oldum olası çok güvenmişimdir. Memnun kalacağını umuyorum. Hayırlısı olsun.