• 08-03-2018, 20:52:07
    #55
    Parayı yatıran çoğu kişi kolay para kazanacaklarını sanarak girdiler bence de oh olsun . Kim bu devirde böyle büyük meblalar kazanmışta siz kazanacaksınız
  • 08-03-2018, 21:01:37
    #56
    İş işten gectikten sonra açıklamaya bak.
    Şimdi aynısı detaymaxi için olacak.
    Sizler denetimi yapana kadar malı gorurecek bunlarda
  • 08-03-2018, 21:14:54
    #57
    ALLAH'tan tek kuruşumu vermedim uzak durdum ama yatırım yapanlarda yasal haklarını arasınlar paralarını istesinler ...
  • 08-03-2018, 22:22:48
    #58
    Üyeliği durduruldu
    beyuzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH'tan tek kuruşumu vermedim uzak durdum ama yatırım yapanlarda yasal haklarını arasınlar paralarını istesinler ...
    Topladığı parayla yurt dışında ada alıp yaşamaya başlayabilir.

    Sahibi Türkiye den çıkış yaparsa ceza almaz.
    Bu durumda para yatıranların haklarını savunması bir şey ifade etmeyecektir.
  • 08-03-2018, 22:45:29
    #59
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşimin iş arkadaşının kocası 20k kredi çekip girmiş.Batırmış parayı.
    Ek olarak az önce facebook sayfasına baktım çiftlik bankın.Duyuru yapmışlar.Yok vatan millet meselesi, istikbal ve istiklal mücadesi, 7 düvele karşı mücadele ediyoruz demişler.
    Neyin kafasını yaşıyorlar bilmiyorum ama insanların hassas olduğu konulardan ilerleyip konuyu saptırmayı ve gazlamayı iyi biliyorlar.Yahu ne alakası var senin ponzinin vatan millet meselesiyle.

    Hala facebook sayfalarında "elhamdurillah" deyip bu ponziyi pohpohlayanlar var.
    vatan millet meselesi olsaydı parayı tr hesapalrında tutarlardı yurtdışında bir bankayla çalışmazlardı
  • 08-03-2018, 22:46:00
    #60
    Üyeliği durduruldu
    20 bin lira yatıran aylık 3 bin lira kazanıyorum diyen kasap nerdesin ??? atıp tutuyordun herkese tavsiye ediyordun.. her çiflik başllığını gördüğümde bu kasap geliyor aklıma kaç yaşındaydı ya 20 felanmı öyle birşey aylık binlerce lira çekmişte herkese tavsiye ediyormuşta.. yemin ediyorum böylelerine hiç acımıyorum hak ediyorlar.
  • 08-03-2018, 22:49:35
    #61
    Söylenecek söz yok. Sırada Detay Maxinet var hadi bakalım.
  • 08-03-2018, 22:50:33
    #62
    Lordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 bin lira yatıran aylık 3 bin lira kazanıyorum diyen kasap nerdesin ??? atıp tutuyordun herkese tavsiye ediyordun.. her çiflik başllığını gördüğümde bu kasap geliyor aklıma kaç yaşındaydı ya 20 felanmı öyle birşey aylık binlerce lira çekmişte herkese tavsiye ediyormuşta.. yemin ediyorum böylelerine hiç acımıyorum hak ediyorlar.
    forumda vardı bir kaç kişi onlara bişey olmaz söleyim onlar akılı geçinelerden. ama şimdi birisi gelir laf sokarsa acayip laflar ederim burada insanalrı yanlış lanse edenler oldu onların sucu neydi belki sizlere güvenerek girdiler işe!!! yazık.
  • 08-03-2018, 22:50:49
    #63
    Üyeliği durduruldu
    konudışı sayın Ufuk Gedik pm kutunuzu boşaltırmısınız



    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda vardı bir kaç kişi onlara bişey olmaz söleyim onlar akılı geçinelerden. ama şimdi birisi gelir laf sokarsa acayip laflar ederim burada insanalrı yanlış lanse edenler oldu onların sucu neydi belki sizlere güvenerek girdiler işe!!! yazık.
    hocam afedersin bir kelime yzdım bir aşağılamalar felan çocukluğuna vverdim.. kapattım konuyu nickini unuttum o kadar poh pohladiki bu çiftlik olayını anlatamam o yüzden her çiftlik konusunda onu arıyorum herhalde köşeye çekilip ağlıyor olsa gerek