Çiftlik Bank Buuuuuuum
78
●6.438
- 08-03-2018, 20:52:07Parayı yatıran çoğu kişi kolay para kazanacaklarını sanarak girdiler bence de oh olsun . Kim bu devirde böyle büyük meblalar kazanmışta siz kazanacaksınız
- 08-03-2018, 22:22:48Üyeliği durdurulduTopladığı parayla yurt dışında ada alıp yaşamaya başlayabilir.beyuzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahibi Türkiye den çıkış yaparsa ceza almaz.
Bu durumda para yatıranların haklarını savunması bir şey ifade etmeyecektir. - 08-03-2018, 22:45:29vatan millet meselesi olsaydı parayı tr hesapalrında tutarlardı yurtdışında bir bankayla çalışmazlardıUfuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2018, 22:46:00Üyeliği durduruldu20 bin lira yatıran aylık 3 bin lira kazanıyorum diyen kasap nerdesin ??? atıp tutuyordun herkese tavsiye ediyordun.. her çiflik başllığını gördüğümde bu kasap geliyor aklıma kaç yaşındaydı ya 20 felanmı öyle birşey aylık binlerce lira çekmişte herkese tavsiye ediyormuşta.. yemin ediyorum böylelerine hiç acımıyorum hak ediyorlar.
- 08-03-2018, 22:50:33forumda vardı bir kaç kişi onlara bişey olmaz söleyim onlar akılı geçinelerden. ama şimdi birisi gelir laf sokarsa acayip laflar ederim burada insanalrı yanlış lanse edenler oldu onların sucu neydi belki sizlere güvenerek girdiler işe!!! yazık.Lordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2018, 22:50:49Üyeliği durduruldukonudışı sayın Ufuk Gedik pm kutunuzu boşaltırmısınız
hocam afedersin bir kelime yzdım bir aşağılamalar felan çocukluğuna vverdim.. kapattım konuyu nickini unuttum o kadar poh pohladiki bu çiftlik olayını anlatamam o yüzden her çiftlik konusunda onu arıyorum herhalde köşeye çekilip ağlıyor olsa gerekUfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle