• 08-03-2018, 14:34:02
    #10
    forumda bunları deli gibi savunan WEBMASTER arkadaşlar vardı internetleri çekmiyor herhalde ortada yoklar
  • 08-03-2018, 14:35:08
    #11
    abi o kadar çok sığır var ki bakanlık denetim yaptı o yüzden battı diyerek devleti suçlayanlar bile var. insanlar çaresizlikten midir düşünmediklerinden midir böyle pembe vaatlere uçuk kazançlara inanıyorlar.
    Hiçbir şey bilmeden saf duygularla para yatıranlar için çok üzgünüm ama forumda olup bu işleri az çok bilen ve buna rağmen kaybedenler için ise iyi oldu diyorum.
  • 08-03-2018, 14:36:03
    #12
  • 08-03-2018, 14:36:29
    #13
    O değilde, bizim mahallede bir güvenlik görevlisi abimiz var. Gitti arabasını sattı 20 binliraya bu işe girdi. Çok yazık oldu çok.. o kadar etme dedim yapma dedim ama anlamadı. Fakirin umudu işte, çalıyorlar.
  • 08-03-2018, 14:39:18
    #14
    #🏆 https://wa.me/seonom
    Biz ne kadar uyarsakta kötü olan biz olduk maalesef.Ama yinede bu hayal tüccarlarının peşinden gidip biten hayatlara acımıyor değilim.Yazık oldu çok yazık. Belkide ne ocaklar sönecek bu saatten sonra.
  • 08-03-2018, 14:41:23
    #15
    İncirler olana kadar kalsaydın bari
  • 08-03-2018, 14:46:38
    #16
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enayi avı erken bitti.
    Erken mi? 18 ay faaliyet gösterdi adamlar milletin gözüne soka soka. Hala devam ediyor süreç cbs son kararı verecekmiş bakalım
  • 08-03-2018, 14:47:11
    #17
    Facebook çiflik bank sayfasına baktım adam işsizlikten her yoruma cevap yazmış ama bakanlığın duyurusundan haberi yok üyelerde aynı şekilde hala ilk gün kü gibi inanıyorlar bunlara üzülmemek lazım harbiden.
  • 08-03-2018, 14:47:50
    #18
    Yazık oldu