• 08-03-2018, 14:53:53
    #19
    Bu yazdıklarım kimilerini rahatsız edecek ama eminim ki ben gibi düşünenlerde vardır. Kimse ile polemiğe girmek istemiyorum peşinen belirteyim. Farklı konularda yorumlarını beğendiğim (beğen tuşuna basmaktan ibaret değil beğeni bence) bazı arkadaşların; beter olsunlar, batsınlar, paralarını alamasınlar vb temenni ve yorumları ciddi anlamda vicdanımı rahatsız ediyor ve bu yorumları yapan arkadaşlara önceden gelen saygımın azaldığını hissediyorum üzūlerek. Adamlar mağdur, bazıları ise ben demiştim söylemleri ile ego tatmin ediyor.. lütfen arkadaşlar herkesin hayatı boyunca pişman olduğu salaklık tecrübeleri mutlaka olmuştur, olacaktır.. yorumlarımıza vicdanımızı katmayı ihmal etmeyelim. Herkese iyi çalışmalar, bereketli bol kazançlar dilerim.Bu veya benzeri hiç bir sistem ile ne dolaylı nede dolaysız hiç bir bağım yoktur hatta bu çiftlikbankı da forumda açılan konulardan duydum..
  • 08-03-2018, 14:57:17
    #20
    allah yardımcısı olsun o kadar insanın zor bir durum.
  • 08-03-2018, 15:04:18
    #21
    facebook sayfalarında gtb açıklama linkini paylaştırtmıyorlar spam diye işaretleyip sayfadan engelliyorlar
  • 08-03-2018, 15:12:45
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Engellediler direk beni sayfadan
  • 08-03-2018, 15:13:42
    #24
    Ahahahahahshahahahshajsjfjckchslflskvjcjsj
  • 08-03-2018, 15:21:08
    #25
    404 Not Found!!!
  • 08-03-2018, 16:29:33
    #26
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Süper oldu çok çok sevindim... Her konu açıldıgında "bu yanlıştan dönün arkadaşalr, yapmayın arkadaşlar, paranızı kaptırmayın arkadaşlar, yazık olacak arkadaşlar" diye diye bu işe emegini zamanını parasını verenlere KARDEŞLİK HUKUKU, DOSTLUK HUKUKU adına telkinlerde bulundum...
    Dinim buyuruyor ki, zarara kendi rızası ile girene merhamet edilmez" yani kardeşlik ve dostluk hukukuna dair hep sizleri düşünerek hareket ettim ve böle hareket edenler böyle güzel şekilde uyarıda bulunanlarda oldu aramızda, hemde forumdakikerln neredeyse hepsi....
    İlgili firmadan parasını kurtaran ve parasını çıkaranlara diyecegim yok ama inat edenlere sözüm var... Derdimiz çıocugunuzun ailenizin rızkını bu çiftlikbank üçkağıtçılarına kaptırmamanız içindi... Kaptıranlar için ise avukatlarda sövüşleme (hepsi değil) derdine girecektir.. En azından avukatlara gün doğdu. işleri daha da açıldı
    Kendi rızasıyla altta kalanın canı çıksın... o kadar kalpten uyarılarımıza ragmen!
  • 08-03-2018, 16:37:27
    #27
    Bunlara kanan aptallarla networking şirketlerine kanan aptallar aynı. Kandırıldığı ispatlansa dahi babasi gibi savunur şirketi. Aptallar.