Süper oldu çok çok sevindim... Her konu açıldıgında "bu yanlıştan dönün arkadaşalr, yapmayın arkadaşlar, paranızı kaptırmayın arkadaşlar, yazık olacak arkadaşlar" diye diye bu işe emegini zamanını parasını verenlere KARDEŞLİK HUKUKU, DOSTLUK HUKUKU adına telkinlerde bulundum...
Dinim buyuruyor ki, zarara kendi rızası ile girene merhamet edilmez" yani kardeşlik ve dostluk hukukuna dair hep sizleri düşünerek hareket ettim ve böle hareket edenler böyle güzel şekilde uyarıda bulunanlarda oldu aramızda, hemde forumdakikerln neredeyse hepsi....
İlgili firmadan parasını kurtaran ve parasını çıkaranlara diyecegim yok ama inat edenlere sözüm var... Derdimiz çıocugunuzun ailenizin rızkını bu çiftlikbank üçkağıtçılarına kaptırmamanız içindi... Kaptıranlar için ise avukatlarda sövüşleme (hepsi değil) derdine girecektir.. En azından avukatlara gün doğdu. işleri daha da açıldı

Kendi rızasıyla altta kalanın canı çıksın... o kadar kalpten uyarılarımıza ragmen!