Bu yazdıklarım kimilerini rahatsız edecek ama eminim ki ben gibi düşünenlerde vardır. Kimse ile polemiğe girmek istemiyorum peşinen belirteyim. Farklı konularda yorumlarını beğendiğim (beğen tuşuna basmaktan ibaret değil beğeni bence) bazı arkadaşların; beter olsunlar, batsınlar, paralarını alamasınlar vb temenni ve yorumları ciddi anlamda vicdanımı rahatsız ediyor ve bu yorumları yapan arkadaşlara önceden gelen saygımın azaldığını hissediyorum üzūlerek. Adamlar mağdur, bazıları ise ben demiştim söylemleri ile ego tatmin ediyor.. lütfen arkadaşlar herkesin hayatı boyunca pişman olduğu salaklık tecrübeleri mutlaka olmuştur, olacaktır.. yorumlarımıza vicdanımızı katmayı ihmal etmeyelim. Herkese iyi çalışmalar, bereketli bol kazançlar dilerim.Bu veya benzeri hiç bir sistem ile ne dolaylı nede dolaysız hiç bir bağım yoktur hatta bu çiftlikbankı da forumda açılan konulardan duydum..