abi o kadar çok sığır var ki bakanlık denetim yaptı o yüzden battı diyerek devleti suçlayanlar bile var. insanlar çaresizlikten midir düşünmediklerinden midir böyle pembe vaatlere uçuk kazançlara inanıyorlar.
Hiçbir şey bilmeden saf duygularla para yatıranlar için çok üzgünüm ama forumda olup bu işleri az çok bilen ve buna rağmen kaybedenler için ise iyi oldu diyorum.