20 bin lira yatıran aylık 3 bin lira kazanıyorum diyen kasap nerdesin ??? atıp tutuyordun herkese tavsiye ediyordun.. her çiflik başllığını gördüğümde bu kasap geliyor aklıma kaç yaşındaydı ya 20 felanmı öyle birşey aylık binlerce lira çekmişte herkese tavsiye ediyormuşta.. yemin ediyorum böylelerine hiç acımıyorum hak ediyorlar.