Lordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 bin lira yatıran aylık 3 bin lira kazanıyorum diyen kasap nerdesin ??? atıp tutuyordun herkese tavsiye ediyordun.. her çiflik başllığını gördüğümde bu kasap geliyor aklıma kaç yaşındaydı ya 20 felanmı öyle birşey aylık binlerce lira çekmişte herkese tavsiye ediyormuşta.. yemin ediyorum böylelerine hiç acımıyorum hak ediyorlar.
forumda vardı bir kaç kişi onlara bişey olmaz söleyim onlar akılı geçinelerden. ama şimdi birisi gelir laf sokarsa acayip laflar ederim burada insanalrı yanlış lanse edenler oldu onların sucu neydi belki sizlere güvenerek girdiler işe!!! yazık.