konudışı sayın
Ufuk Gedik pm kutunuzu boşaltırmısınız
forumda vardı bir kaç kişi onlara bişey olmaz söleyim onlar akılı geçinelerden. ama şimdi birisi gelir laf sokarsa acayip laflar ederim burada insanalrı yanlış lanse edenler oldu onların sucu neydi belki sizlere güvenerek girdiler işe!!! yazık.
hocam afedersin bir kelime yzdım bir aşağılamalar felan çocukluğuna vverdim.. kapattım konuyu nickini unuttum o kadar poh pohladiki bu çiftlik olayını anlatamam o yüzden her çiftlik konusunda onu arıyorum herhalde köşeye çekilip ağlıyor olsa gerek