• 28-02-2018, 00:20:46
    #1
    Arkadaşlar maillerimi kontrol ettim çoğu firma 1 mart 2018 de %18 lik kdv artışından bahsediyor. Az önce cep telefonuma da evde kullandığım global internet (aylık 25 TL), 1 mart 2018 de resmi zam yapıldığını (aylık 30 TL)içeren mesaj geldi. bunlar tam olarak ne oluyor? %18 lik kdv zaten yokmu idi?
  • 28-02-2018, 00:25:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Buyursunlar millet olarak hazırız.Bir o kalmışdı zaten.
  • 28-02-2018, 00:29:07
    #3
    Tulumbada su kalmadı idare edin.
  • 28-02-2018, 00:33:46
    #4
    Enselik bir durum yok
    Nasıl Türk şirketleri %18 kdv ve %20 gelir vergisi ödüyorsa Türkiyede hizmet veren diğer yurt dışı firmalarına da bu getirildi durum bundan ibaret.
  • 28-02-2018, 00:37:42
    #5
    Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enselik bir durum yok
    Nasıl Türk şirketleri %18 kdv ve %20 gelir vergisi ödüyorsa Türkiyede hizmet veren diğer yurt dışı firmalarına da bu getirildi durum bundan ibaret.
    Ense degil hocam orasi kulakarkasi.
  • 28-02-2018, 00:40:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enselik bir durum yok
    Nasıl Türk şirketleri %18 kdv ve %20 gelir vergisi ödüyorsa Türkiyede hizmet veren diğer yurt dışı firmalarına da bu getirildi durum bundan ibaret.
    Firma o parayı bize sattığı ürünün yada hizmetin fiyatına yansıtacaksa ve bizim cebinizden o ürün yada hizmet için daha fazla para çıkacaksa nasıl bizlik bir durum yok.Neyse boşverin iyi forumlar.
  • 28-02-2018, 00:42:21
    #7
    MERCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma o parayı bize sattığı ürünün yada hizmetin fiyatına yansıtacaksa ve bizim cebinizden o ürün yada hizmet için daha fazla para çıkacaksa nasıl bizlik bir durum yok.Neyse boşverin iyi forumlar.
    Siz kendi açınızdan bakıyorsunuz peki diğer %18 KDV ve %20 gelir vergisi ödeyen firmalar açısından niye bakmıyorsunuz başka firmada vergi avantajı varken Türk şirketinde vergi avantajı yok bu doğru bir şey mi ?
  • 28-02-2018, 00:47:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kendi açınızdan bakıyorsunuz peki diğer %18 KDV ve %20 gelir vergisi ödeyen firmalar açısından niye bakmıyorsunuz başka firmada vergi avantajı varken Türk şirketinde vergi avantajı yok bu doğru bir şey mi ?
    Üstad o zaman Türk şirketleri de eş değer rakipleri ile aynı kalite de ki hizmeti yada ürünü vatandaşa satacak.Bu ülke de en büyük sorun Çin den konteyner ile getirilen ürünlerin ülke de taşeron işçiler ile montaj bantlarında birleştirilip yerli malı damgası ile satılmasıdır.Aldığım hiçbir yerli malın hayrını görmedim.