Siz kendi açınızdan bakıyorsunuz peki diğer %18 KDV ve %20 gelir vergisi ödeyen firmalar açısından niye bakmıyorsunuz başka firmada vergi avantajı varken Türk şirketinde vergi avantajı yok bu doğru bir şey mi ?
Üstad o zaman Türk şirketleri de eş değer rakipleri ile aynı kalite de ki hizmeti yada ürünü vatandaşa satacak.Bu ülke de en büyük sorun Çin den konteyner ile getirilen ürünlerin ülke de taşeron işçiler ile montaj bantlarında birleştirilip yerli malı damgası ile satılmasıdır.Aldığım hiçbir yerli malın hayrını görmedim.