Firma o parayı bize sattığı ürünün yada hizmetin fiyatına yansıtacaksa ve bizim cebinizden o ürün yada hizmet için daha fazla para çıkacaksa nasıl bizlik bir durum yok.Neyse boşverin iyi forumlar.
Siz kendi açınızdan bakıyorsunuz peki diğer %18 KDV ve %20 gelir vergisi ödeyen firmalar açısından niye bakmıyorsunuz başka firmada vergi avantajı varken Türk şirketinde vergi avantajı yok bu doğru bir şey mi ?