Arkadaşlar maillerimi kontrol ettim çoğu firma 1 mart 2018 de %18 lik kdv artışından bahsediyor. Az önce cep telefonuma da evde kullandığım global internet (aylık 25 TL), 1 mart 2018 de resmi zam yapıldığını (aylık 30 TL)içeren mesaj geldi. bunlar tam olarak ne oluyor? %18 lik kdv zaten yokmu idi?