Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enselik bir durum yok
Nasıl Türk şirketleri %18 kdv ve %20 gelir vergisi ödüyorsa Türkiyede hizmet veren diğer yurt dışı firmalarına da bu getirildi durum bundan ibaret.
Firma o parayı bize sattığı ürünün yada hizmetin fiyatına yansıtacaksa ve bizim cebinizden o ürün yada hizmet için daha fazla para çıkacaksa nasıl bizlik bir durum yok.Neyse boşverin iyi forumlar.