• 31-10-2017, 01:01:29
    #10
    Eski (ilkel) teknoloji.
    Millet uzaya gidiyor, biz de ateşi arıyoruz!
  • 31-10-2017, 01:09:44
    #11
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili dostlar merhabalar, uzun zamandır sırt bölgem de, omuz ve boyun bölgem de ağrı var. Fitness sporu ile ilgileniyorum acaba ondan kaynaklı mı dedim? 1 ay gitmedim, değişen olmadı. Yastıktandır dedim, onu da değiştirdim (internetten araştırıp en uygun model hangisi ise öyle aldım) yine değişen olmadı.

    Doktora gittim, hiçbir şeyin yok ama kas gevşetici iç diyor. Tıp’ın alternatifi olmaz bana göre ama hacamat’ın çok iyi geleceğini dile getirenler var. Sizce nasıl olur? Daha önce yaptıran veya çevresinde yaptırmış olan var mı?
    Ağrı ve aşırı terleme için yaptırmıştım
    kendimi bu kadar arınmış hissettiğimi hatırlamıyorum aşırı terlememde azalma oldu . Plasebo diyenlere söyleyeyim ter hormonlarım fazla çalışıyor . heralde plesebo olamaz . sırttan 7 bölgeden yaptırmıştım
  • 31-10-2017, 01:16:12
    #12
    Hacamatı kesinlikle yaptırmalısın ama işi bilen kişiye.Yok öyle birşey,faydası olmaz diyenlere aldırış etme.Müthiş bir rahatlama hissedeceksin.
  • 31-10-2017, 01:25:41
    #13
    Bende bir arkadaşın tavsiyesi üzerine yaptırdım herhangi bir sağlık problemim yoktu ama vücudu hafifletir dinlendirir dediler dedikleri gibi oldu hacamattan sonra vücudumda bir rahatlama meydana geldi. Önemli olan Hijyenik ve tecrübeli birine yaptırmak.
  • 31-10-2017, 01:26:04
    #14
    Hocam faydasini su sekilde ifade edebilirim;
    spora 1 ay gitmek ile 1 sene gitmek arasinda fark vardir. 1 ayda pek bir degisim olmaz ama spor yapilan 1 ay bile insan icin vakit kaybindan ziyade yarar saglar.
    Hacamatta bana gore bu sekilde.
    Sizin sigara/alkol kullaniminiza gore, kan şekeri vs degerlerinize gore elbette bedeninizi rahatlatacaktir fakat kacinci seansta bu momentum yakalanir ona pesim hukum vermek zor.
    Isin ehli birisini bulmalisiniz ve kaybedeceginiz en fazla 50-60 tl olur. Ya kazanirsaniz?
    Istanbul anadolu yakasinda benim yaptirdigim bir yer var, sertifikali birisidir fakat bu olayda da dolunaya gore ayin belirli gunlerinde yapilip yapilmama incelikleri var ve bu isinin ehli abimiz bir tek ona dikkat etmiyor gibi geldi bana
  • 31-10-2017, 01:26:22
    #15
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Plasebo diyenleri tahmin edebiliyorum düşünce yapılarını.Herkesin kendi düşüncesi.
    Kaynanam'ın kolunu pek fazla oynatamıyordu.Doktora gittik.ilaç vs. Çözüm bulamadık...Tekirdag'daki komşumuz, fikirlerine ve kişiliğine deger verdiğim bir abim, kendisinde gördüğü etkiye vesile olan masör/hacamatçı yı önerdi.Adapazarından Tekirdag'a geldiğinde hacamat yaptı.Kolunu çeviremeyen kadın, hacamat sonrası KOLU PERVANE GİBİ OLDU Buna bizzat şahit oldum.
    Aynı gece durumun yararını gördükten sonra, imam olan eniştemi aradım, oda Sinoptan Adapazarı'na geldi.Ona da sordum. Eskisine nazaran çok çok iyiyim. iki seasn daha var.Şuan gayet kolumdaki uyuşma ve belimdeki agrıların yarısı gitti dedi..
    Yani inanmak var, görmek var birde plasebo vs deyip inancı DIŞLAMAK VAR
  • 31-10-2017, 01:27:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağrı ve aşırı terleme için yaptırmıştım
    kendimi bu kadar arınmış hissettiğimi hatırlamıyorum aşırı terlememde azalma oldu . Plasebo diyenlere söyleyeyim ter hormonlarım fazla çalışıyor . heralde plesebo olamaz . sırttan 7 bölgeden yaptırmıştım
    Plesebo etkisinin tümör küçülmesine kadar bile sebebiyet verdiğini örnekli anlatan bi makale okumuştum, ki sizde kendimi bu kadar arınmış hissetmedim diyerek kendi sorunuza cevap vermiş olmuşsunuz aslında hocam

    hacamat vucuttaki kirli kan ve pıhtıları arındırmak için yapıldığı söylenen bi işlem, kirli kan yada pıhtı vucutta olsa ölür insan zaten Şehir efsanesi haricinde hacamatın bilimsel 1 adet yararını söyleyecek biri varsa banada hacamat yaptırmam için önayak olabilir. İşlem sonrası vucuttan kan çıkışından dolayı iyi ve enerjik hissediyosunuz çünkü eksilen kanı vucut tamamlamaya çalışıyor, 6 ayda bir kan verilmesinin tavsiye edilme sebebide tam olarak bu



    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plasebo diyenleri tahmin edebiliyorum düşünce yapılarını.Herkesin kendi düşüncesi.
    Kaynanam'ın kolunu pek fazla oynatamıyordu.Doktora gittik.ilaç vs. Çözüm bulamadık...Tekirdag'daki komşumuz, fikirlerine ve kişiliğine deger verdiğim bir abim, kendisinde gördüğü etkiye vesile olan masör/hacamatçı yı önerdi.Adapazarından Tekirdag'a geldiğinde hacamat yaptı.Kolunu çeviremeyen kadın, hacamat sonrası KOLU PERVANE GİBİ OLDU Buna bizzat şahit oldum.
    Aynı gece durumun yararını gördükten sonra, imam olan eniştemi aradım, oda Sinoptan Adapazarı'na geldi.Ona da sordum. Eskisine nazaran çok çok iyiyim. iki seasn daha var.Şuan gayet kolumdaki uyuşma ve belimdeki agrıların yarısı gitti dedi..
    Yani inanmak var, görmek var birde plasebo vs deyip inancı DIŞLAMAK VAR
    Konuyu inanca çekme çabanızın sebebi nedir ? Bilimsel bir mevzudan bahsetmek bu kadarmı zor Aynı mantıkla geliyim size, şifa niyetine deve sidiği içmeyi kabul ettiğiniz gün şifa diye hacamat yaptırmanıza saygı duyarım. Ötesinde sadece bilimsel bir gerekçe soruyorum
  • 31-10-2017, 01:34:25
    #17
    Beyefendi hacamat konusunda tecrube sahiplerinin fikirlerine muracat etmek istemis. Lutfen konuyu farkli yonlere cekmeyelim.
    Tıp sadece modern tıptan ibaret degildir, küba ve israil'in kanser oranlari ve tıptaki uygulamalarini bilirsek alternatif tipa mesafeli yaklasmaktan imtina ederiz.
  • 31-10-2017, 01:37:42
    #18
    Benim bacağımda şuan bir sorun var, fizyoterapist hacamat yapıyor haftada 3 gün, kas gevşetmenin farklı bir yolu diyor, sinirleri kasları uyarıyormuş, pis kanı topluyormuş felan. ama ben henüz bir faydasını göremedim. 15 gündür yapılıyor.