Benim bacağımda şuan bir sorun var, fizyoterapist hacamat yapıyor haftada 3 gün, kas gevşetmenin farklı bir yolu diyor, sinirleri kasları uyarıyormuş, pis kanı topluyormuş felan. ama ben henüz bir faydasını göremedim. 15 gündür yapılıyor.