Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağrı ve aşırı terleme için yaptırmıştım
kendimi bu kadar arınmış hissettiğimi hatırlamıyorum aşırı terlememde azalma oldu . Plasebo diyenlere söyleyeyim ter hormonlarım fazla çalışıyor . heralde plesebo olamaz . sırttan 7 bölgeden yaptırmıştım
Plesebo etkisinin tümör küçülmesine kadar bile sebebiyet verdiğini örnekli anlatan bi makale okumuştum, ki sizde kendimi bu kadar arınmış hissetmedim diyerek kendi sorunuza cevap vermiş olmuşsunuz aslında hocam

hacamat vucuttaki kirli kan ve pıhtıları arındırmak için yapıldığı söylenen bi işlem, kirli kan yada pıhtı vucutta olsa ölür insan zaten Şehir efsanesi haricinde hacamatın bilimsel 1 adet yararını söyleyecek biri varsa banada hacamat yaptırmam için önayak olabilir. İşlem sonrası vucuttan kan çıkışından dolayı iyi ve enerjik hissediyosunuz çünkü eksilen kanı vucut tamamlamaya çalışıyor, 6 ayda bir kan verilmesinin tavsiye edilme sebebide tam olarak bu



TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plasebo diyenleri tahmin edebiliyorum düşünce yapılarını.Herkesin kendi düşüncesi.
Kaynanam'ın kolunu pek fazla oynatamıyordu.Doktora gittik.ilaç vs. Çözüm bulamadık...Tekirdag'daki komşumuz, fikirlerine ve kişiliğine deger verdiğim bir abim, kendisinde gördüğü etkiye vesile olan masör/hacamatçı yı önerdi.Adapazarından Tekirdag'a geldiğinde hacamat yaptı.Kolunu çeviremeyen kadın, hacamat sonrası KOLU PERVANE GİBİ OLDU Buna bizzat şahit oldum.
Aynı gece durumun yararını gördükten sonra, imam olan eniştemi aradım, oda Sinoptan Adapazarı'na geldi.Ona da sordum. Eskisine nazaran çok çok iyiyim. iki seasn daha var.Şuan gayet kolumdaki uyuşma ve belimdeki agrıların yarısı gitti dedi..
Yani inanmak var, görmek var birde plasebo vs deyip inancı DIŞLAMAK VAR
Konuyu inanca çekme çabanızın sebebi nedir ? Bilimsel bir mevzudan bahsetmek bu kadarmı zor Aynı mantıkla geliyim size, şifa niyetine deve sidiği içmeyi kabul ettiğiniz gün şifa diye hacamat yaptırmanıza saygı duyarım. Ötesinde sadece bilimsel bir gerekçe soruyorum