Plasebo diyenleri tahmin edebiliyorum düşünce yapılarını.Herkesin kendi düşüncesi.
Kaynanam'ın kolunu pek fazla oynatamıyordu.Doktora gittik.ilaç vs. Çözüm bulamadık...Tekirdag'daki komşumuz, fikirlerine ve kişiliğine deger verdiğim bir abim, kendisinde gördüğü etkiye vesile olan masör/hacamatçı yı önerdi.Adapazarından Tekirdag'a geldiğinde hacamat yaptı.Kolunu çeviremeyen kadın, hacamat sonrası KOLU PERVANE GİBİ OLDU Buna bizzat şahit oldum.
Aynı gece durumun yararını gördükten sonra, imam olan eniştemi aradım, oda Sinoptan Adapazarı'na geldi.Ona da sordum. Eskisine nazaran çok çok iyiyim. iki seasn daha var.Şuan gayet kolumdaki uyuşma ve belimdeki agrıların yarısı gitti dedi..
Yani inanmak var, görmek var birde plasebo vs deyip inancı DIŞLAMAK VAR