• 02-11-2017, 12:27:09
    #73
    bu millet şarap günah şarabın zamanında rakı yoktu rakı sevap diye içer artık o durumlara geldik
  • 02-11-2017, 12:43:01
    #74
    Üyeliği durduruldu
    malpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay arkadaş konu nerelere gelmiş yaa. ben hiç yaptırmadım hacemat, çünkü ehil birini bulamadım. bulsam yaptıracağım. faydalı olduğunu düşünüyorum. bir arkadaş plasebo etkisi olduğundan bahsetmiş. güldüm sadece. gülme sebebi onunla alay etmek değil ha. (okuyorsan yanlış anlama sakın hocam konu yine sapmasın) sadece şunu blirtmek isterim ; varsayalım plasebo etkisi ile insanlar iyileşiyor ve iyi hissediyor. ne olacak? şu veya bu şekilde insanlar faydasını görüyor mu buna bakmak lazım. psikolojik de olsa fayda sağlıyorsa benim için tamamdır. ayrıca modern tıb diye yere göğe sığdıramadığımız teknikler ve tedavilerin kaynağı ne? ilaçların kaynağı ne. ben 3 yıl boyunca ilaç firmasında mümessillik yaptım. kullanılan ilaçların tamamı doğada hangi hastalığa ne iyi geliyorsa onun laboratuar ortamında üretilmesidir. bir rahatsızlığım vardı. ankarada genel cerrrah, dermatoloji prof. vs. her yere gittim. ağır ilaçlar kullandım, antibiyotikler kullandım. sonra bir forumda sirke ve sarımsak ile ilgili bir yazı gördüm. bende ki rahatsızlığa sebep olan bakterinin bir özelliği tüm antibiyotiklere karşı direnç oluşturması ve bir süre sonra hastalığın tekrarlamasına sebep oluyordu. o bakteri ise sadece sarımsak daki bir maddeye karşı direnç oluşturamaması. tedaviye başladım ve şu an çok rahatım. her gün sabahları aç karnına organik elma sirkesi içiyorum vs. şimdi biri kalkıp da bana dese ki sirke ve elmanın bilimsel bir yararı yok sadece psikolojik etki dese ne demese ne. ben faydasını gördümmü kardeşim sen ona bak derim. bir konudan daha bahsetmek isterim . çok yakın bir tanıdığım hepatit B hastası. tam 15 yıldır. düzenli olarak yılda 1 kez araştırma hastanesine kan veryor. adamlar ekip kurmuş bu hastalık la ilgili araştırma yapıyorlar. neyse bu abimizde bi yerden duymuş baharatçıdan ot mot karışım yaptırmış içmiş. sonra hacca gidiyor, orada zemzem içiyor. ve hacda aklına geliyor dua ediyor bu hastalığa şifa bulayım diye. neyse kontrol zamanı gelmiş tekrar kan veriyor, ertesi gün arıyorlar bunu hastaneye gel diye bu da tırsıyor tabi. bi bakıyor ki kan değerleri normal hepatit yok. prof falan gelmiş soruyorlar ne yaptın ne oldu olağan dışı birşey falan. bu da anlatıyor, farklı olarak ne yaptığını baharatçıdan ot karışımı içtim, zemzem içtim bir de hac da dua ettim. bununla dalga geçiyorlar. efendim modern tıbbın flan filan bla bla...sen evine git 3 ay sonra tekrar gel diyorlar. gidiyor tekrar yine sağlıklı. diyorlarki bir 3 ay sonra tekrar gel yine gidiyor yine sağlıklı. bu arada diyor yahu içtiğim otu ve zemzemi getireyim bi bakın falan. yok efendim modern tıb, ilim bilim vs. bu abimizde bir daha gitmiyor o doktorlara. abimiz diyor ki ben bekledim ki doktorlar içtiklerimi alıp analiz ederler beni incelerler vs. ama nerdeeee..
    Plesebo etkisi dalga geçtiğim bişey değildi hocam öyle bi izlenim verdiysem özr dilerim herkesten. Bişey iyi geliyorsa evet yapmalı insan ben bilimsel tarafını açıkladım sadece. Bilim deyince dinsiz, din deyince bilimden uzak olmak gerekmediğini sizde açıklamışsınız yazdıklarınıza.
    Doktorların çoğunluğunun dinin emirlerine karşı bi ikiyüzlülüğü olduğunu düşünüyorum zaten. Mesele oruç konusunda bi kalp uzmanıyla konuşunca evet günümüz beslenme alışkanlığı doğrultusunda oruç tutmak gerçekten sağlıklı diyor. Ama diyetisyenle konuşunca yok canım olurmu öyle bişey gün boyu az öğünler halinde yemek lazım diyor. İkiside haklı aslında kalp doktoru oruç dediğim sana 10-12 saat aç kal akşam 10 çeşit yemek ye üstüne soda iç değil kuranda yazan gibi fakiri anlamak için oruç tut iftarda bi tabak çorbanı bi parça ekmeğini ye diyo. Şimdi nerde oruç faydalımı zararlımı yazan anlatan kanıtlı ıspatlı delilli düzgün bi makalesi olan doktor ? Tüm islam çoğrafyasını ilgilendiren bi konu ama bi Türk doktorumuz çıkıp üstüne 2 satır kaleme almamış, ama araştırınca bi çoğunun yurtdışı dergilerinde saç ekimi yağ aldırma hakkında makalesi var



    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu millet şarap günah şarabın zamanında rakı yoktu rakı sevap diye içer artık o durumlara geldik
    Hocam forumda saygı duyduğum profillerdensiniz gerek hayat hikayeniz gerek yaşınız gerekte başarılarınız konusunda ama bu uslubu yakıştıramadım size.
    Keyif verici sarhoş edici özelliği olduğu için şarap yasaklanan bir madde, buna göre sarhoş edici her madde haramdır.
    Ve peygamber efendimiz yiyin için ama israf etmeyin buyuruyor, platin üyeliğe 250 dolar verdiniz bu israf değilmidir bu yönden bakınca ?
  • 02-11-2017, 14:05:57
    #75
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plesebo etkisi dalga geçtiğim bişey değildi hocam öyle bi izlenim verdiysem özr dilerim herkesten. Bişey iyi geliyorsa evet yapmalı insan ben bilimsel tarafını açıkladım sadece. Bilim deyince dinsiz, din deyince bilimden uzak olmak gerekmediğini sizde açıklamışsınız yazdıklarınıza.
    Doktorların çoğunluğunun dinin emirlerine karşı bi ikiyüzlülüğü olduğunu düşünüyorum zaten. Mesele oruç konusunda bi kalp uzmanıyla konuşunca evet günümüz beslenme alışkanlığı doğrultusunda oruç tutmak gerçekten sağlıklı diyor. Ama diyetisyenle konuşunca yok canım olurmu öyle bişey gün boyu az öğünler halinde yemek lazım diyor. İkiside haklı aslında kalp doktoru oruç dediğim sana 10-12 saat aç kal akşam 10 çeşit yemek ye üstüne soda iç değil kuranda yazan gibi fakiri anlamak için oruç tut iftarda bi tabak çorbanı bi parça ekmeğini ye diyo. Şimdi nerde oruç faydalımı zararlımı yazan anlatan kanıtlı ıspatlı delilli düzgün bi makalesi olan doktor ? Tüm islam çoğrafyasını ilgilendiren bi konu ama bi Türk doktorumuz çıkıp üstüne 2 satır kaleme almamış, ama araştırınca bi çoğunun yurtdışı dergilerinde saç ekimi yağ aldırma hakkında makalesi var




    Hocam forumda saygı duyduğum profillerdensiniz gerek hayat hikayeniz gerek yaşınız gerekte başarılarınız konusunda ama bu uslubu yakıştıramadım size.
    Keyif verici sarhoş edici özelliği olduğu için şarap yasaklanan bir madde, buna göre sarhoş edici her madde haramdır.
    Ve peygamber efendimiz yiyin için ama israf etmeyin buyuruyor, platin üyeliğe 250 dolar verdiniz bu israf değilmidir bu yönden bakınca ?
    sizce platin uyelik israfmı?
    bak yanlış düşünüuorsun. ben platin uyeligi hava yapmak için almadım. iş yapmak içinde almadım hatta üyeligi alırken admine 100 tl fazladan ödedim. amacım biz bu forumda takılıyoruz bilgi ögeniyoruz yeri geliyor ekmegimizi çıkartıyoruz. ben yıllardır bu forumdayım 1000 tl bağış yapmışım çokmu. bu forum reklam satmasa uyelik satmasa nasıl kazancak. bu forumda bana deselerki modluk yap. adminlik yap inan yapmam örnek veriyorum şikayet konusu. yahu bir modaratör saatlerce işini gücünü bırakıp bizlerle uğraşıyor. 1000 tl az bile
  • 02-11-2017, 14:50:13
    #76
    Üyeliği durduruldu
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizce platin uyelik israfmı?
    bak yanlış düşünüuorsun. ben platin uyeligi hava yapmak için almadım. iş yapmak içinde almadım hatta üyeligi alırken admine 100 tl fazladan ödedim. amacım biz bu forumda takılıyoruz bilgi ögeniyoruz yeri geliyor ekmegimizi çıkartıyoruz. ben yıllardır bu forumdayım 1000 tl bağış yapmışım çokmu. bu forum reklam satmasa uyelik satmasa nasıl kazancak. bu forumda bana deselerki modluk yap. adminlik yap inan yapmam örnek veriyorum şikayet konusu. yahu bir modaratör saatlerce işini gücünü bırakıp bizlerle uğraşıyor. 1000 tl az bile
    Net olarak ne desem yanlış olur hocam bilgim yok bu konu hakkında ama fikir olarak cevaplamamı isterseniz dediğiniz gibi ticari olarakda bi getirisi yok bu masrafın size forumda bağış üstüne değil ticari düzene göre olan satışı 500.000 tl gibi bi bedelle yapılan bi forum olduğundan verdiğiniz para bağışta sayılmaz gerçi bu mantıkla toros yerine bmw ye binmekte israf sayılır o yüzden net bişey söylüyorum sanmayın fikir sadece, sözüm olsun müsaitliğimde bu konuyu detaylı araştırıp bikaç kişininde fikrini alarak özelden paylaşıcam sizinle saygılarımla
  • 06-11-2017, 12:52:24
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kutsal bir yanı yok. faydasını görürsen güzel, görmezsen bir daha yaptırmazsın.