UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizce platin uyelik israfmı?
bak yanlış düşünüuorsun. ben platin uyeligi hava yapmak için almadım. iş yapmak içinde almadım hatta üyeligi alırken admine 100 tl fazladan ödedim. amacım biz bu forumda takılıyoruz bilgi ögeniyoruz yeri geliyor ekmegimizi çıkartıyoruz. ben yıllardır bu forumdayım 1000 tl bağış yapmışım çokmu. bu forum reklam satmasa uyelik satmasa nasıl kazancak. bu forumda bana deselerki modluk yap. adminlik yap inan yapmam örnek veriyorum şikayet konusu. yahu bir modaratör saatlerce işini gücünü bırakıp bizlerle uğraşıyor. 1000 tl az bile
Net olarak ne desem yanlış olur hocam bilgim yok bu konu hakkında ama fikir olarak cevaplamamı isterseniz dediğiniz gibi ticari olarakda bi getirisi yok bu masrafın size forumda bağış üstüne değil ticari düzene göre olan satışı 500.000 tl gibi bi bedelle yapılan bi forum olduğundan verdiğiniz para bağışta sayılmaz gerçi bu mantıkla toros yerine bmw ye binmekte israf sayılır o yüzden net bişey söylüyorum sanmayın fikir sadece, sözüm olsun müsaitliğimde bu konuyu detaylı araştırıp bikaç kişininde fikrini alarak özelden paylaşıcam sizinle saygılarımla