Merhaba
3 gündür Tapatalk ile r10a giriş yapamıyorum. Daha önceden Kullanıyordum fakat kendi kendine çıkış yapmış artık giremiyorum. Safari de çok kullanışsız.
Aynı problemi yaşayan var mıdır?
Ya da çözümü var mıdır?
R10 Tapatalk giriş sorunu
23
●1.818
- 28-05-2017, 20:24:16Aynı sorun maalesef çoğu kişide var. Sorun Cloudflare kaynaklı. Buna bir çözüm bulunması lazım.
- 14-12-2017, 02:06:09Şu an aynı sorunu yaşıyorum, başka yaşayan var mı?yetgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2017, 18:31:20Oturum açıyorum sayfa açılmıyor. bildirim geliyor açamıyorum. Sorun Cloudflare kaynaklı bir şekilde düzeltilmesi lazım. Hangi url kullanılıyorsa bir şekilde istisna tanımlasanız ne güzel olur.