• 28-05-2017, 20:06:34
    #1
    Merhaba

    3 gündür Tapatalk ile r10a giriş yapamıyorum. Daha önceden Kullanıyordum fakat kendi kendine çıkış yapmış artık giremiyorum. Safari de çok kullanışsız.

    Aynı problemi yaşayan var mıdır?
    Ya da çözümü var mıdır?
  • 28-05-2017, 20:24:16
    #2
    Aynı sorun maalesef çoğu kişide var. Sorun Cloudflare kaynaklı. Buna bir çözüm bulunması lazım.
  • 28-05-2017, 23:39:47
    #3
    bendede yurtdışı olduğum icin girerken sürekli robot uyarısı çıkıyor,
  • 29-05-2017, 00:29:53
    #4
    Aynen sorun devam ediyor R10 mobil tema kullanabilirsiniz
  • 31-05-2017, 11:38:33
    #5
    Sorun düzeltilmiş


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi.
  • 14-12-2017, 02:06:09
    #6
    yetgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun düzeltilmiş


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi.
    Şu an aynı sorunu yaşıyorum, başka yaşayan var mı?
  • 14-12-2017, 18:31:20
    #7
    Oturum açıyorum sayfa açılmıyor. bildirim geliyor açamıyorum. Sorun Cloudflare kaynaklı bir şekilde düzeltilmesi lazım. Hangi url kullanılıyorsa bir şekilde istisna tanımlasanız ne güzel olur.

  • 14-12-2017, 18:33:28
    #8
    Cloud olduğu için hata veriyor hocam sadece r10 değil diğer sistemlerde cloud olduğu zaman tapatalkta aynı şekilde hata veriyor
  • 14-12-2017, 18:34:47
    #9
    Tamam nasıl çözeceğiz? Tapatalk yok hükmünde yani...