Konu
R10 Tapatalk giriş sorunu
14-12-2017, 18:33:28
#8
rastena
Cloud olduğu için hata veriyor hocam sadece r10 değil diğer sistemlerde cloud olduğu zaman tapatalkta aynı şekilde hata veriyor