Merhaba

3 gündür Tapatalk ile r10a giriş yapamıyorum. Daha önceden Kullanıyordum fakat kendi kendine çıkış yapmış artık giremiyorum. Safari de çok kullanışsız.

Aynı problemi yaşayan var mıdır?
Ya da çözümü var mıdır?