Konu
R10 Tapatalk giriş sorunu
28-05-2017, 20:06:34
#1
yetgin
Merhaba
3 gündür Tapatalk ile r10a giriş yapamıyorum. Daha önceden Kullanıyordum fakat kendi kendine çıkış yapmış artık giremiyorum. Safari de çok kullanışsız.
Aynı problemi yaşayan var mıdır?
Ya da çözümü var mıdır?