• 14-12-2017, 20:36:22
    #10
    Oturum açarken forum yanıt vermiyor diyor
  • 18-12-2017, 17:39:57
    #11
    Bu tapatalk ile girişi nasıl yapacağız arkadaşlar Ben hala tapatalk ile üyeliğime giriş yapamıyorum ne yapmam gerekiyor. Teşekkürler
  • 29-12-2017, 05:15:36
    #12
    Sorun hala devam ediyor. Uygulamanin kendisindeyse sorun bi yolunu bulup ulasalim cozsunler fakat r10 la ilgili bir sorunsa yonetici arkadaslarimiz cozsunler. Cok zorluk cekiyoruz mobil versiyonda. Bilginize.
  • 29-12-2017, 05:29:38
    #13
    Sanirim saldırı var uzun bir suredir. Bir an once duzelse cok guzel olacak. Forum kullanimi yari yariya dusurdu bu durum.
  • 29-12-2017, 05:32:40
    #14
    Tapatalk ile girmek büyük kolaylık oluyordu valla ama cloud ayarına geçince çalışmıyor tapatalk.
  • 29-12-2017, 16:39:25
    #15
    Ben android mobil uygulamasından giriş yapamıyorum.
    Butonda "Hata Oluştu" yazıyor herhangi bir bilgi yok. Kullanıcı bilgilerim %100 doğru.
  • 29-01-2018, 13:29:00
    #16
    Misafir; tapatalktan girişte birçok kişi sorun yaşıyor.Bunu nasıl çözebiliriz?
  • 04-02-2018, 18:34:46
    #17
    up up..
  • 04-02-2018, 18:37:23
    #18
    ⚡⭐SUNUCU OPTİMİZASYONU⭐🚀
    Bende de ayni sorun mevcuttu dnslerimi modem uzerinden google dnse guncelleyince cozuldu

    SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi