R10 Tapatalk giriş sorunu
23
●1.818
- 18-12-2017, 17:39:57Bu tapatalk ile girişi nasıl yapacağız arkadaşlar
Ben hala tapatalk ile üyeliğime giriş yapamıyorum ne yapmam gerekiyor. Teşekkürler
- 29-12-2017, 16:39:25Ben android mobil uygulamasından giriş yapamıyorum.
Butonda "Hata Oluştu" yazıyor herhangi bir bilgi yok. Kullanıcı bilgilerim %100 doğru.
Ben hala tapatalk ile üyeliğime giriş yapamıyorum ne yapmam gerekiyor. Teşekkürler