Konu
R10 Tapatalk giriş sorunu
29-12-2017, 16:39:25
#15
Taspinardizayn
Ben android mobil uygulamasından giriş yapamıyorum.
Butonda "Hata Oluştu" yazıyor herhangi bir bilgi yok. Kullanıcı bilgilerim %100 doğru.