Konu
R10 Tapatalk giriş sorunu
29-12-2017, 05:15:36
#12
iCon
Sorun hala devam ediyor. Uygulamanin kendisindeyse sorun bi yolunu bulup ulasalim cozsunler fakat r10 la ilgili bir sorunsa yonetici arkadaslarimiz cozsunler. Cok zorluk cekiyoruz mobil versiyonda. Bilginize.