Sorun hala devam ediyor. Uygulamanin kendisindeyse sorun bi yolunu bulup ulasalim cozsunler fakat r10 la ilgili bir sorunsa yonetici arkadaslarimiz cozsunler. Cok zorluk cekiyoruz mobil versiyonda. Bilginize.