Konu
R10 Tapatalk giriş sorunu
14-12-2017, 02:06:09
#6
Markelas
yetgin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sorun düzeltilmiş
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi.
Şu an aynı sorunu yaşıyorum, başka yaşayan var mı?